تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1402
کد 7080

 حرکت پرقدرت اتاق بازرگانی در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی

 عواید مالی برگزاری برخی همایش‌های تخصصی به خیریه‌ها اختصاص می‌یابد

 اتاق بازرگانی ماهانه یک همایش آموزشی تخصصی برگزار می‌کند که عواید و درآمد حاصل از آن به‌صورت کامل به یکی از بنیادها و مؤسسات خیریه اصفهان تعلق می‌گیرد.
به گزارش واحد توسعه ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، سمینار توسعه فردی مدیران «تیکاف» از سلسله سمینارهای ۱۲ گانه آموزشی با تدریس «حسین طاهری» بیزینس مستر و متخصص هک رشد و «سید مجتبی حورایی» اولین مدرس NLP ایران در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
 رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی شرکتی اتاق بازرگانی اصفهان در این سمینار گفت: در کمیسیون مقرر شده که اتاق بازرگانی ماهانه یک همایش آموزشی برگزار کند که عواید و درآمد حاصل از آن به‌صورت کامل به یکی از بنیادها و مؤسسات خیریه اصفهان تعلق گیرد. در ماه جاری همایش تیکاف برگزار شد که همه درآمد آن به انجمن خیریه صرع اصفهان اختصاص می‌یابد.
 محمدرضا گل احمد بیان کرد: وظیفه همه ما است که در زمینه کارهای خیر وارد شویم، امروز باید شرایطی برای اشتغال معلولان ایجاد شود که بتوانند با خیال آسوده به فعالیت بپردازند و نگران آینده خود نباشند، در کمیسیون مسئولیت اجتماعی شرکتی اتاق بازرگانی اصفهان افراد دغدغه‌مند و مؤثر حضور دارند و تلاش می‌کنند در بخش‌های مختلف به رفع مشکلات کمک کنند، در این کمیسیون و در قالب کمیته‌های مختلف سعی می‌شود به مشکلات در حوزه بهداشت و درمان، محیط‌زیست، آموزش، امور خیریه و... فعالیت‌های مؤثر و مفیدی شکل گیرد.
 عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۸۰۰ خیریه در استان اصفهان فعال هستند، تلاش می‌کنیم از مسیرهای مختلف به کمک این خیریه‌ها بتوان بخشی از مشکلات اجتماعی را کاهش داد و در این مسیر در حال همکاری با خیریه‌ها هستیم، در تهیه اقلام و وسایل موردنیاز بعضی بیماران خاص نیز سعی بر این است که با همکاری نهادها و دستگاه‌های متولی قدم‌های مثبتی برداشته شود. در کمیسیون همواره آماده شنیدن هر نوع پیشنهاد و نظری در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها و رسالت‌های خود هستیم و آمادگی همکاری برای کمک به رفع مشکلات را داریم.
 
آلبوم تصاویر سمینار توسعه فردی مدیران «تیکاف»